SERVICES

Herken je dit probleem?

Herken je dit probleem?

KYODA oplossingen

KYODA helpt jouw bedrijf of merk om meer business te halen uit langdurige relaties met klanten. Wij werken vanuit de ervaring van jouw eindklant met jouw merk. EXTREME klantgerichtheid is wat klanten vanaf nu van jouw bedrijf of merk verwachten. Klanten willen echt persoonlijk herkend en erkend worden. Hoe gaat jouw bedrijf deze belofte waarmaken? Wat betekent dit voor jouw marketing, communicatie en service wanneer jouw klanten steeds meer macht krijgen en hogere verwachtingen hebben? KYODA biedt verschillende services om jouw marketing & communicatie probleem op te lossen.

Services

Services

.

Geïntegreerde marketing

KYODA helpt jouw bedrijf of merk bij het ontwikkelen van een geïntegreerde marketing- & communicatie aanpak en het inrichten van de organisatie daarvan. 

In deze strategie staat niet jouw organisatie maar staan jouw klanten centraal. Jouw bedrijf wordt ingericht vanuit de klantreis (customer journey) en de behoefte van jouw klanten. Dat betekent dat iedere stap van het aankoopproces van jouw klanten in de klantreis in kaart wordt gebracht. Daarna wordt de merkbeleving over de mix van jouw marketing- & communicatiekanalen heen gesynchroniseerd.

Geïntegreerde marketing is voor ieder bedrijf mogelijk en haalbaar qua investering.

.

Event marketing

KYODA helpt bij de marketing voor, tijdens en na jouw evenementen.

Het organiseren van grote of kleine events is een effectieve manier om je klanten te leren kennen en om merkbeleving te creëren. Om serieus een klantcommunity te bouwen rond jouw bedrijf of merk is dit niet alleen nuttig, maar ook onvermijdelijk. Denk bij eventmarketing aan het management, bedenken en uitvoeren van creatieve concepten van marketingcampagnes.

Mix jouw evenmarketing met communitymanagement en contentstrategie. Zo kan je de aandacht van jouw klanten lang vasthouden en hen intensiever betrekken bij jouw event. Je legt zo de basis voor de bouw van duurzame klantrelaties.

.

Contentmarketing

KYODA helpt jouw bedrijf of merk bij de ontwikkeling, inrichting van de organisatie en uitvoering van jouw contentstrategie.

Content jaagt online en offline conversaties aan tussen jouw bedrijf of merk en klanten. Er zal altijd een onderwerp van gesprek zijn. Weet je hoe het aankoopproces van jouw klanten precies in elkaar zit? Dan kun je daarna content aanbieden die naadloos aansluit bij de fase van het aankoopproces waarin jouw klant zich bevindt.

Contentmarketing is relevante informatie aan klanten aanbieden in een vorm (tekst, video, foto), via marketingkanalen en op een moment zoals de klanten wensen. Ideaal is wanneer jouw contentstratiegie naadloos aansluit bij de klantreis en jouw events. Zie KYODA services Omnichannel marketing en Eventmarketing.

.

Reputatiemanagement

KYODA helpt jouw bedrijf of merk met het managen van jouw reputatie. Niet door vanuit de heup te schieten op de buitenwereld. Maar vanuit een doordachte visie en analyse.

Merkreputatie of bedrijfsreputatie is een optelsom van ervaringen van jouw klanten, medewerkers en stakeholders. Reputatiemanagement raakt alle aspecten van jouw bedrijfsvoering. Van directie tot de werkvloer. Ben je op dit moment tevreden over jouw reputatie? Hoe ziet jouw reputatiemanagement eruit?

.

Communitybuilding

KYODA ontzorgt voor jouw bedrijf of merk en levert strategisch en operationeel communitymanagement.

Hoe is jouw communitymanagement georganiseerd? En hoe pak jij communitymanagement rond jouw evenementen aan? Professioneel communitymanagement is veel meer dan een beetje Twitteren. Wil je een online community bouwen rond merk of product?

Dan heb je een communitymanager  met visie en vleugels nodig die klanten prikkelt om communitylid te worden. Deze job vraagt om veel expertise, tact en geduld om een community te laten groeien en betrokkenheid van communityleden te vergroten. Hoe socialer een communitywebsite is, hoe vaker communityleden online gesprekken aangaan, hoe meer zij meedoen. Hoe vaker goede relevante content op een communitywebsite, hoe vaker deze content wordt bekeken door communityleden.

.

Inspiratiesessie

Laat je in een uurtje door KYODA in een vogelvlucht in JIP & JANNEKE taal bijpraten over de belangrijkste innovatie-trends van digital marketing en communicatie die jouw business raken.

Duizelt het jou ook zo van al die buzz-words over innovaties die je dagelijks via media en online om de oren vliegen? Waar gaat het over? Kan je er wat mee? Moet je er als ondernemer überhaupt wat mee?

Ruik even aan de wondere wereld van Disruptive business innovaties -Startups – Unicorns – Growthhacking – Social entrepreneurs – Social investors – Virtual Reality – Dark social – Chatbots – Big data – Mobile marketing – Marketing automation – Block chain revolutie – Social business – Social media marketing – Webcare – Communitymanagement.